Zakres obowiązków:
- analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych
- przygotowywanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych
- przygotowywanie analiz, porównawczych
- sporządzanie przedmiaru robót i udział w wizjach lokalnych
- przygotowywanie dokumentów potrzebnych do sporządzenia wyceny, oferty, współpraca z Inwestorem
- pozyskiwanie ofert na zakresy składowe inwestycji od dostawców, podwykonawców i współpraca z nimi
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i projektowej
- praktyczna umiejętność sporządzania przedmiarów i kosztorysów
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Sumienność, zaangażowanie, terminowość i samodzielność.
- Znajomość języka angielskiego
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- Elastyczność współpracy – umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Systematyczne szkolenia oraz praca z nowoczesnym parkiem maszynowym