Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji związanej z zawarciem i obsługą umów nowego finansowania w tym leasingu,
- koordynacja zapytań do instytucji finansowych w szczególności firm leasingowych,
- kompleksowa obsługa transakcji,
- sporządzanie raportów,
- analiza i bieżące monitorowanie umów,
- współpraca z innymi działami firmy, w tym z działem zakupów, logistyki, ubezpieczeń,
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne,
- możliwość zatrudnienia studentów ostatniego roku,
- doświadczenie przy transakcjach leasingowych będzie mile widziane,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, zaangażowanie, terminowość i samodzielność,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole;
- ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, pakiet Multisport
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ROMGOS Grupa z siedzibą w Jarocinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest ROMGOS Grupa z siedzibą w Jarocinie przy ul. Zacisznej 1D. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.